Pappersdrömmar

Jobba jobba jobba!

Publicerad 2014-05-30 23:23:33 i Allmänt,

Mina fina vovve, världens bästa som alltid blir glad när han ser en  
 
Nu mer har vi öppet till 22 på affären, vilket alla tycker är fantastiskt. Alla kunder det vill säga, inte lika fantastiskt när man sitter i kassan och helst bara vill hem och sova. Men jag klagar inte, oh nej, jag tycker alldeles för mycket om att få lön!
 
Min älskling är i Berlin så jag passade på att fara hem till byn och träffa familjen. Känns som lite underligt att komma hit nu, att hälsa på. Men hunden är lika glad som alltid, och min kära gitarr låg på sängen och väntade på mig, så jag tror jag klarar mig de tre nätter jag ska sova själv (kanske). 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny, 21, Luleå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela