Pappersdrömmar

Bebis på g!

Publicerad 2015-05-12 14:54:28 i Allmänt,

För exakt ett år + en vecka sedan skrev jag ett kort inlägg om corgivalpar och hur jag önskade att vi kunde skaffa en. Kan väl inte påstå att jag har uppdaterat den här bloggen särskilt mycket sedan dess. Men nu, typ 10 inlägg senare, känner jag mig faktiskt ganska pigg på att blogga igen. Har nämligen en superspännande grej att skriva om... Corgidrömmarna är äntligen verklighet! I början av juli tar jag och min pojkvän en roadtrip genom hela Sverige för att hämta vår lille grabb. Det känns oerhört roligt när man har längtat så här länge att det nu faktiskt är inom räckhåll. 
 
Precis en sådan här liten filur flyttar in hos oss! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny, 21, Luleå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela